Hoe bereiken we onze doelgroep het best?We wilden onze doelgroep zo optimaal mogelijk bereiken met de intrede van onze vernieuwde dienst. Lang hebben we als organisatie zitten brainstormen over hoe we dit nu het best kunnen aanpakken. Steeds kwam er een idee, maar bleek deze toch niet helemaal de juiste te zijn. Want hoe creëer je een kop en een staart? Hoe zorg je ervoor dat de boodschap opvalt? En hoe spreek je de doelgroep nu het best aan; in hun taal? Dat is nog best lastig! Na veel samen sparren en overleggen, kwam één van ons met het volgende idee: ‘is er geen professional die we in kunnen huren voor PR campagnes?’. Geniaal! Dat we daar nog niet eerder aan gedacht hadden. PR bureau in RotterdamAf en toe om wat hulp vragen is geen zonde, sterker nog: dit kan zijn vruchten heel goed afwerpen! Met een bedrijf gevestigd in Rotterdam, zochten wij dan ook naar een PR bureau in Rotterdam die voor ons de beste PR campagnes kan bewerkstelligen. Onze eis: alles moet uit de kast getrokken worden om de doelgroep maximaal te bereiken. Via via kwamen we terecht bij Bijl PR die in te schakelen is voor public relations in Rotterdam. Een groot pluspunt van dit PR bureau? Zij hebben hun roots in de Rotterdamse haven liggen en kennen dus alle ins en outs van de industriële sector. Erg gunstig, want laat dit nu net de sector zijn waar wij in opereren. De boodschap terug naar de essentieWe hebben onlangs een kennismakingsgesprek gehad met Bijl PR. Zij gaven aan dat ze onze boodschap terug willen brengen naar de essentie. Goh: soms is less dus more! Daar hadden we zelf nog niet aan gedacht. Zij gaan voor ons kijken hoe ze via de juiste taal en de juiste kanalen naar onze doelgroep kunnen communiceren. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat ze met een succesvolle PR campagne op de proppen komen. We kunnen niet wachten! |
https://www.bijlpr.nl/ |