Als ondernemer heb je een kleine onderneming en worden er de laatste maanden veel producten verkocht. Er kan bijna gezegd worden dat er een constante omzet wordt gedraaid waardoor onderneming op financieel gebied sterk staat. Naast de huidige producten die worden verkocht is er een toename in nieuwe klanten, de klanten neem je aan om voor een hogere omzet te zorgen. Door de positieve ontwikkelingen binnen de onderneming is het voor het personeel hard werken geworden om de werkzaamheden af te krijgen. Door de toename van verkochte producten en nieuwe klanten komen er iedere dag nieuwe werkzaamheden bij en de huidige werkzaamheden worden groter. De onderdelen die niet tot de normale werkzaamheden van een bedrijf horen worden op sommige momenten links gelaten, dit doet het personeel om de werkzaamheden op tijd af te krijgen. Een onderdeel dat in de nieuwe situatie links ligt is het beantwoorden van de telefoon. Toch is dit onderdeel voor een bedrijf belangrijk en moet zeker beantwoorden, het is namelijk een communicatiemiddel met huidige maar ook potentiele klanten. Als bedrijf moet je op ieder moment van de dag wel klaar staan en bereid zijn om onduidelijkheden, problemen of nieuwe opdrachten aan te nemen en te verwerken. Het kan zijn dat er wordt besloten om alsnog de telefoon links te laten liggen maar dat kan grote gevolgen hebben. Het kan leiden tot slechte mond-tot-mond reclame waardoor men een negatief beeld over het bedrijf vormt. Het beeld dat bij de mensen is ontstaan is moeilijk terug te draaien, hier kunnen maanden tot jaren overheen gaan. Om zeker te zijn dat deze problemen zich later niet zullen afspelen kan een telefoonservice worden ingeschakeld. Een telefoonservice is een extern bedrijf die de telefoon tot zich neemt, zij beantwoorden de inkomende oproepen. Als bedrijf is het inschakelen van een telefoonservice Bizziphone verstandig. |
https://www.bizziphone.com |