Mediahotspots
Image default
Zakelijke dienstverlening

Wat zijn de ervaringen van Sushi eten van de verschillende DISC typen?

Nationale Sushi dag

Ter info/goed te weten/goed excuus: morgen is het de Internationale Sushi dag! Als je ervan houdt natuurlijk. Herken de Sushi Stijl!

D-stijl: Geen zin om te bestellen. Wordt gillend gek van de kaart. Weet je wat doe die schotel maar met de hele mikmak. Klaar! Oh, en die ene speciale. Die dure ja…

 I-stijl: Altijd wel een beetje een feestje, sushi. Liefst met anderen en anders lekker alleen. En zoveel keuze!! Elke keer weer andere uitproberen. Ow, die al gehad en vond ik niet zo lekker…

S-stijl: Van de vaste bestelling. Weet ook van iedereen wat de favorieten zijn en welke niet. Ook al vindt deze stijl die wel lekker, kiest ze niet. Of eentje dan, speciaal voor jezelf!

C-stijl: Weet welke te bestellen en heeft specifieke eisen. Die maar dan zonder avocado. En respecteer de kok! Hoe je hoort te eten en vooral, gooi niet de wasabi in de sojasaus. Dat is lomp.

Wat is je natuurlijke manier van doen? Wat is je stijl van communiceren? Wat zijn je onbewuste drijfveren? Dit vertaald zich terug in alle facetten van het leven, dus ook bij Sushi eten, shoppen en vrije tijdbesteding.  De reden waarom we dit met DISC doen, is omdat het een eenvoudige methode is om gedrag bloot te leggen. Zo kun je bijvoorbeeld je favoriete sushi tent selecteren op jouw karakterologische voorkeuren, maar ook de beste passende specialist voor personal shoppen online selecteren. Wil je weten hoe dit werkt en wat dit voor jou kan betekenen? Dit alles leer je bij bij een disc communicatie training.

Online DISC communicatie training

Bij een online DISC communicatietraining leer je dat ieder mens een eigen, uniek karakter heeft. Wat de DISC methodiek zo bijzonder maakt en ook makkelijk toepasbaar maakt, is de vertaling naar de 4 DISC kwadranten. Tijdens een online DISC communicatie training leer je de karakters in die kwadranten kennen en ook jouw eigen DISC karakter te plaatsen. Door met je eigen voorkeuren aan de slag te gaan en daar inzicht in te krijgen kun je vervolgens de beste keuzes maken voor leveranciers. Bijvoorbeeld op het gebied van sushi of online personal shopping.

Online personal shopper & DISC

Je hebt niet direct met een iedereen en klik. We kijken nu eenmaal allemaal anders naar de wereld. Alleen al dat gegeven maakt het interessant om te kijken hoe hij beslissingen neemt. Een personal shopper online gaat voor jou online kleding kopen. Het is een uitdaging voor een personal shopper online om de juiste keuzes te maken. Door op basis van DISC jouw online personal shopping match te maken, weet je met meer zekerheid dat je ook die kleding draagt die echt bij jou past. Maar eerst zul je daarvoor een persoonlijk DISC profiel moeten afnemen

DISC profiel

Wat is jouw persoonlijkheid waarop jij jouw online personal shopping assistent selecteert? Met een persoonlijk DISC profiel weet jij voortaal hoe dat bij jou werkt. De uitkomst van een persoonlijk DISC profiel is gebaseerd op de D, I, S, of C en laat ongekleurd zien waar jouw behoeften, voorkeuren en wensen liggen ten aanzien van online personal shopping.

http://www.style-by-yvs.nl