Ondernemers worden tegenwoordig geacht altijd aanwezig te zijn, vooral de kleinere en de middelgrote ondernemers gaan gebukt onder deze verwachting. Vaak hebben deze bedrijven ook niet zoveel mensen in dienst en daarom kan het lastig te zijn om altijd iemand te hebben die zaken zoals sociale media en de telefoondienst regelt. Bovendien is het natuurlijk ook duur om daar vast iemand voor dienst te nemen en veel MKB bedrijven hebben daar nu eenmaal niet de middelen voor. Ondanks dit alles wil je er natuurlijk wel altijd voor zorgen dat je goed bereikbaar bent en dat klanten altijd bij je terecht kunnen. Daarom kan een antwoordservice een goede optie zijn voor dergelijke bedrijven. Met een goede telefoonservice kun je altijd bereikbaar zijn en hoef je daar zelf helemaal niet zoveel moeite voor te doen. Je huurt dan namelijk een professional in die al deze taken van je over kan nemen. Zo ben je altijd telefonisch bereikbaar. Je kunt ervoor kiezen om al je telefonische inkomende gesprekken uit te besteden, maar je kunt er bijvoorbeeld ook voor kiezen, dat alleen te doen wanneer jij bijvoorbeeld in vergadering bent of niet op kantoor bent en niet in staat bent om de telefoon aan te pakken. Mensen maken tegenwoordig steeds meer gebruik van sociale media en veel klachten worden dan ook daar al afgehandeld. Voor sommige mensen is het echter ook belangrijk om met hun klachten en vragen telefonisch terecht te kunnen bij het bedrijf in kwestie. Veel mensen vinden dat prettiger praten maar er bestaan ook nog steeds groepen die niet de beschikking hebben tot het internet en dus ook niet via de sociale media of per e-mail bereikbaar zijn. Dit zijn echt niet alleen ouderen, dus het is heel belangrijk om te zorgen dat je klant altijd een keuze heeft tussen de communicatiemiddelen. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |